Powiadomienia push na Twojej stronie www w 10 minut

Każdy z nas chce dotrzeć do Klienta online. Jest Google i strona internetowa, jest FanPage na Facebook'u, są mailingi. No tak, ale co raz częściej słyszę, że "te mailingi to słabo działają". Jeśli wysyłasz maile i mimo optymalizacji nie przynosi to oczekiwanego efektu - musisz spróbować powiadomień Push. Dlaczego Push? Bo statystyki pokazują, że współczynnik zapisów na Push jest średnio 4 razy jest większy w stosunku do zapisów do newslettera.

Zapisy to nie wszystko więc zobaczmy porównanie współczynnika otwieralności e-mail vs Push w wersji ogólnej i spersonalizowanej. 

Żródło: https://qgraph.io/blog/web-push-vs-email-strategy-works-best-ecommerce/

Co to są powiadomienia Push?

Korzystasz z aplikacji na telefon związanych np. z odbieraniem poczty e-mail albo z Facebook'iem? Jeśli tak to codziennie w Twoim smartphonie pokazują się powiadomienia Push w górnej części ekranu. Push to krótkie wiadomości na które zgadasz się podczas instalacji aplikacji lub podczas przeglądania strony internetowej. Dzisiaj strona internetowa może podobnie jak aplikacja poprosić o zgodę na wysyłanie powiadomień Push na urządzenie mobilne. Ty możesz wykorzystać ten trend

 

Dodatkowo powiadomienia Push mogą przychodzić również na wybrane przeglądarki na komputerze stacjonarnym czy laptopie (Chrome, Firefox, Safari).

 

Jak Push pomoże w moim biznesie?

Gdy wybrani użytkownicy zgodzą się na otrzymywanie powiadomień od Ciebie, na swojego smartphona czy przeglądarkę na komputerze, to możesz wysyłać im właśnie takie powiadomienia. Powiadomienie może zawierać grafikę (np. Twoje logo) oraz krótki tekst (150 - 300 znaków). Dodatkowo po kliknięciu w powiadomienie Twojego subskrybenta można przenieść np. na wybraną zakładkę oferty czy nowy wpis na blogu.

Jakie są korzyści z wysyłania powiadomień Push?

  • przekaz marketingowy jaki wysyłasz pojawia się natychmiast na urządzeniu, z którego w tym momencie korzysta Twój Klient,
  • możliwość implementacji na każdą stronę internetową,
  • zapis do subskrypcji jednym kliknięciem, 
  • wiadomości dostarczane są na różne platformy: Windows, Android, iOS itp.
  • wiadomości tworzy się bardzo szybko i można planować ich wysyłkę z dokładnością co do minuty,
  • wysokie zaangażowanie użytkowników czytających ten rodzaj powiadomień,
  • możliwość dokładnego zmierzenia efektywności każdej kampanii dzięki wbudowanym statystykom,
  • możliwość personalizacji komunikatu w zależności od grupy użytkowników.

Jak zaimplementować darmowe narzędzie do powiadomień Push na stronę internetową?

Zobacz szczegółowy poradnik w poniższym filmie:

Kategorie