FAQ – często zadawane pytania

Procedura służąca określeniu tego, jak bardzo przyjazny (łatwy do obsługi) dla użytkownika jest serwis, strona www.
Najkrócej mówiąc, jest to język służący do formatowania wyglądu elementów HTML, które po wyświetleniu w oknie przeglądarki internetowej generują strukturę strony internetowej.
Jest to adres internetowy, pod którym dostępne są usługi takie jak np. strony www (wskaźnik serwera).
To inaczej reklama w wyszukiwarce Google. Reklamy Google Ads (AdWords) są wyświetlane u góry i po prawej stronie wyników wyszukiwania oraz na stronach współpracujących z Google. System ten jest oparty na modelu PPC, czyli płacimy za klikniętą reklamę. Największą zaletą tej formy reklamy jest to, że pojawia się ona w wyszukiwarce, dopiero gdy dana osoba czegoś szuka, tym sposobem reklamy docierają do osób zainteresowanych Twoją ofertą.
Jest specjalistycznym narzędziem służącym do wnikliwej analizy ruchu na Twojej stronie internetowej. Po zainstalowaniu specjalnego skryptu na stronie www możemy np. zidentyfikować podstrony, które cieszą się największym zainteresowaniem wśród osób nas odwiedzających, ile czasu spędzają użytkownicy na naszej stronie, skąd do nas przychodzą, w jaki sposób się poruszają po naszej stronie itp.
Jest to hipertekstowy język znaczników, obecnie szeroko wykorzystywany do tworzenia stron internetowych.
To pojęcie, które zawiera w sobie zbiór elementów budujących całościowy wizerunek firmy w oczach konsumentów. Jest to podstawowe narzędzie przy tworzeniu spójnego systemu komunikacji marki, który wyróżni ją w jakiś sposób spośród konkurencji i stanie się dla niej unikalnym znakiem rozpoznawczym.
To język programowania stanowi podstawowe narzędzie do tworzenia stron internetowych, jak również posiada szersze zastosowania. Jedną z głównych zastosowań tego języka jest nawiązanie interakcji z użytkownikiem.
To uniwersalny wielokrotnie nagradzany system zarządzania treścią (CMS). Na całym świecie miliony ludzi i tysiące firm tworzą w Joomla atrakcyjne strony prywatne, niewielkie wizytówki i serwisy firmowe, sklepy internetowe oraz potężne portale korporacyjne.
To jedna z najbardziej popularnych bibliotek do języka JavaScript. Dzięki tej bibliotece jesteśmy w stanie o wiele szybciej i sprawniej pisać nasze skrypty, nie martwiąc się przy tym o kompatybilność z różnymi przeglądarkami.
To ogół działań marketingowych, które wykorzystują telefony komórkowe, tablety, komunikatory czy urządzenie PDA (palmtopy) do tworzenia relacji z klientem. Najczęściej posługuje się telefonami komórkowymi. Wynika to z faktu, że obecnie są one w posiadaniu prawie 4 miliardów osób.
Jest to rodzaj internetowego czasopisma rozsyłanego prenumeratorom za pośrednictwem poczty elektronicznej. Newslettery najczęściej prezentują najnowsze informacje powiązane z określoną tematyką.
Słowo to pochodzi z języka angielskiego i jest skrótem od trzech słów: outside-resource-using. Oznacza ono korzystanie z zewnętrznych źródeł. Outsourcing polega na przekazywaniu zadań, funkcji, projektów i procesów do realizacji firmie zewnętrznej.
Są to procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych.
To rodzaj kampanii prowadzonych w ramach Google Ads i Facebook Ads. Pozwala na wyświetlanie reklam nie przypadkowym użytkownikom, a tym, którzy np. odwiedzili już naszą stronę, przeglądali ofertę konkretnego produktu itp. Taka reklama - dostosowana do potrzeb konkretnego użytkownika - wyświetli się mu podczas przeglądania innych stron w Internecie.
Jest to Technika projektowania strony www, tak aby jej wygląd i układ dostosowywał się automatycznie do rozmiaru okna urządzenia, na którym jest wyświetlany (np. przeglądarki, smartfonów czy tabletów).
Jest to komputer dostępny 24 godziny na dobę, na którym można umieścić np. pliki strony internetowej. Dopiero po podpięciu domeny do serwera, będzie ona widoczna w Internecie.
Jest to zjawisko polegające na zdobywaniu uwagi oraz generowaniu ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych. Do promocji marki wykorzystuje się takie portale społecznościowe jak Facebook, Twitter, LinkedIn, Yelp, Youtube czy blogi. Media społecznościowe w ostatnim czasie odgrywają coraz większą rolę w działaniach marketingowych wielu firm, ze względu na fakt, że są łatwo dostępne dla wszystkich, którzy mają dostęp do Internetu.
Jest terminem opisującym całkowitą satysfakcję, jaką użytkownik czerpie z interakcji z twoją stroną internetową. Przyjemne doświadczenie przysporzy Tobie zadowolonych klientów. Frustrujące sprawi, że klient nie skorzysta więcej z tej usługi.
Inaczej marketing cyfrowy. Jest to obszar działań marketingowych wykorzystujących nośniki elektroniczne. Termin ten obejmuje zarówno marketing internetowy, jak i klasyczny - przy pomocy radia, telewizji czy cyfrowych billboardów. Przeczytaj więcej o digital marketingu.
Jest to marketing skupiony na celu. Performance marketing zakłada skrupulatny pomiar efektów i rozliczanie się na ich podstawie. Dowiedz się więcej o performance marketingu.

Szukasz efektywnej agencji interaktywnej?

Na naszą efektywność składa się ponad 10-letnie doświadczenie, stale rozwijająca się kadra specjalistów i rzetelne oraz uczciwe podejście do Klienta. Wiemy jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online.

Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl to ponad 350 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, ponad 500 tys. zł obsługiwanego w roku budżetu w kampaniach PPC. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. A nam ciągle mało. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć jeden z przycisków poniżej i umówić się na wizytę we Wrocławiu, Kłodzku lub na spotkanie online.

keyboard_arrow_up