Złote łuki, nadgryzione jabłko czy łyżwa Nike – często takie symbole są pierwszą rzeczą, która kojarzy się z identyfikacją wizualną. Jednak system ten jest dużo bardziej złożony, a logo jest jedynie niewielkim jej elementem.
Projektując system identyfikacji wizualnej, trzeba wziąć pod uwagę wszelkie punkty styku klienta z naszą firmą oraz materiały, które publicznie prezentujemy. Takich punktów styku jest więcej, niż się wydaje. Wyobraźmy sobie sytuację: Nowy klient chciałby zawrzeć z nami współpracę, ponieważ oferujemy usługi, których on potrzebuje. Z czym się spotyka po drodze do zawarcia współpracy? Będzie to między innymi baner firmy, logo, strona internetowa, biuro recepcji, oklejone samochody firmowe, aparycja oraz zachowanie pracowników, ulotki, materiały marketingowe, social media czy chociażby styl typograficzny utrzymywany przez firmę.
Styl tych wszystkich elementów wizualnych powinien odzwierciedlać jakość oraz charakter prowadzonej firmy, w przeciwnym wypadku może dojść do dezorientacji klienta – będzie otrzymywał sprzeczne informacje (np. firma pogrzebowa używająca tęczowych kolorów na stronie internetowej).
Dobrze przemyślany i zaprojektowany system identyfikacji wizualnej jest wielką inwestycją na przyszłość, która w połączeniu z wysoką jakością oferowanych usług lub produktów, zwraca się z dużą nawiązką i pomaga zmienić potencjalnych klientów w oddanych klientów.
Tworzymy grafiki
Logo (w tym logotypy)
Element brandingu
Ulotki
Niewielka objętość, reklama zewnętrzna
Reklamy billboardowe
Wielkoformatowe, reklama zewnętrzna
Wizytówki
Profesjonalne wizytówki dla firm
Plakaty
Duży format, reklama zewnętrzna
Banery
Na potrzeby portali społecznościowych lub reklam
Kreujemy wizerunek marki
Identyfikacja wizualna jest elementem brandingu – procesu zarządzania marką, komunikowania jej tożsamości oraz jej pozycjonowania w umysłach Klientów. Pojęcie brandingu używane jest w szerokim kontekście, od strategii oraz spójnej, zintegrowanej wizji, aż po związane z marką działania komunikacyjne.
Marka jest najważniejszym (centralnym) instrumentem współczesnego marketingu, natomiast nazwa marketingowa jest podstawowym narzędziem brandingu. Marka wykorzystywana jest jako środek komunikacji z klientem. Jej wizerunek wspomaga sprzedaż usługi, czy produktu i wpływa na postrzeganie go w jakiś określony sposób.
Mamy 12 lat doświadczenia na rynku marketingu cyfrowego. Historia rozwoju naszej agencji interaktywnej biegła równolegle z rozwojem Internetu. A my zawsze byliśmy, jesteśmy i będziemy na czasie. Bo efektywność płynie w naszej krwi.
Stosowaliśmy performance marketing (marketing oparty na efektywności), zanim nie stało się to modne. Analityka jest nieodłącznym elementem wszystkich naszych działań – od kampanii, po strony internetowe. Monitorujemy pozycje, wydajność, efektywność, konwersje – wszystko, co da się zmierzyć. Może dlatego mówi się, że Rekiny są zabójczo skuteczne?
Zaufało nam już niemal 400 firm. Nasz 15-osobowy zespół stworzył setki stron internetowych i kampanii dla przedsiębiorstw z całej Polski. Posiadamy 2 biura (Wrocław i Kłodzko) i milion innych zalet. Chcesz poznać kolejne? Umów się na spotkanie!