Złote łuki, nadgryzione jabłko czy łyżwa Nike – często takie symbole są pierwszą rzeczą, która kojarzy się z identyfikacją wizualną. Jednak system ten jest dużo bardziej złożony, a logo jest jedynie wierzchołkiem góry lodowej.
Projektując system identyfikacji wizualnej, trzeba wziąć pod uwagę wszelkie punkty styku klienta z naszą firmą oraz materiały, które publicznie prezentujemy. Takich punktów styku jest więcej, niż się wydaje. Wyobraźmy sobie sytuację: Nowy klient chciałby zawrzeć z nami współpracę, ponieważ oferujemy usługi, których on potrzebuje. Z czym się spotyka po drodze do zawarcia współpracy? Będzie to między innymi baner firmy, logo, strona internetowa, biuro recepcji, oklejone samochody firmowe, aparycja oraz zachowanie pracowników, ulotki, materiały marketingowe, social media czy chociażby styl typograficzny utrzymywany przez firmę.
Styl tych wszystkich elementów wizualnych powinien odzwierciedlać jakość oraz charakter prowadzonej firmy, w przeciwnym wypadku może dojść do dezorientacji klienta – będzie otrzymywał sprzeczne informacje (np. firma pogrzebowa używająca tęczowych kolorów na stronie internetowej). Spójność pod tym kątem to podstawa - w większości przypadków już na pierwszy rzut oka można stwierdzić, czy komunikacja wizualna została odpowiednio przemyślana i zaprojektowana przez profesjonalnego grafika, czy jednak kwestia ta jest zaniedbana. Nie da się ukryć, że znaczna część z nas jest wzrokowcami, więc tego typu elementy zapamiętywane są przez nas w pierwszej kolejności, a jak wiadomo… pierwsze wrażenie wywrzeć można jedynie jeden raz.
Dobrze przemyślany i zaprojektowany system identyfikacji wizualnej upewni Twoich odbiorców, że Twoja marka to przede wszystkim pełen profesjonalizm - spójność pod kątem graficznym jest niezwykle ważna, ponieważ jest to sposób, w jaki ukazujesz ją potencjalnym klientom. Odpowiednio poprowadzona identyfikacja wizualna może przełożyć się na to, iż zapamiętają Cię jako specjalistę w danej dziedzinie.
Tworzymy projekty:
Logo (w tym logotypów)
Podstawa Twojego brandingu
Ulotek
Docieraj tam, gdzie są ludzie
Billboardów
Wielki format dla wielkich aspiracji
Wizytówek
Daj się poznać swoim odbiorcom
Plakatów
Optymalna reklama zewnętrzna
Banerów internetowych
Optymalna reklama zewnętrzna
Stron internetowych
Twoja wizytówka w sieci
Mailingów
Dotrzyj do potencjalnych klientów mailowo
i wiele innych...
Szukasz innego projektu? Zapytaj nas!
Kreujemy wizerunek marki
Identyfikacja wizualna jest elementem brandingu – procesu zarządzania marką, komunikowania jej tożsamości oraz jej pozycjonowania w umysłach Klientów. Pojęcie brandingu używane jest w szerokim kontekście, od strategii oraz spójnej, zintegrowanej wizji, aż po związane z marką działania komunikacyjne.
Marka jest najważniejszym (centralnym) instrumentem współczesnego marketingu, natomiast nazwa marketingowa jest podstawowym narzędziem brandingu. Marka wykorzystywana jest jako środek komunikacji z klientem. Jej wizerunek wspomaga sprzedaż usługi, czy produktu i wpływa na postrzeganie go w jakiś określony sposób.
Eksponowanie walorów produktu lub usługi państwa firmy poprzez przedstawienie ich w oryginalny, atrakcyjny dla Klienta sposób,
Opracowanie strategii firmy oraz działań mających na celu propagowanie pozytywnych cech elementów takich jak marka i logo,
Wygenerowanie odpowiednich haseł marketingowych kojarzących się z naszą marką i oddających jej szczególne właściwości.
Profesjonalna identyfikacja wizualna oparta o najnowsze narzędzia
Adobe Photoshop
Adobe Illustrator
Freepik
Figma
Adobe After Effects
Adobe Premiere
Google Designer
Adobe InDesign
Identyfikacja wizualna marki - dlaczego warto?
Jeśli nadal zastanawiasz się nad tym, czy Twoja firma potrzebuje odpowiednio przemyślanej identyfikacji wizualnej, to poniżej przedstawiamy kilka zalet, jakie płyną z tego rozwiązania:
Krok w stronę rozpoznawalności
Jak już wcześniej wspomnieliśmy, profesjonalnie zaprojektowana komunikacja pod kątem graficznym zapadnie Twoim odbiorcom w pamięci na długo, dzięki czemu masz szansę na skrupulatne budowanie świadomości istnienia swojej firmy.
Zyskanie zaufania
Dopracowane pod kątem identyfikacji wizualnej biznesy budzą znacznie większe zaufanie pośród Klientów - nie rezygnuj z tej możliwości!
Ukazanie wartości
Profesjonalna identyfikacja wizualna to możliwość dodatkowego podkreślenia tożsamości, ponieważ dzięki odpowiedniemu dobraniu kolorów i kształtów możesz ukazać to, na czym Ci zależy i co nadaje kierunek Twoim działaniom.
Wyróżnienie się spośród konkurencji
Aktualnie konkurencja niemal w każdej branży jest spora, a więc czemu by nie wykorzystać możliwości, aby wyróżnić się z tłumu?
Wybierz doświadczonych specjalistów i powierz nam zaprojektowanie dla Ciebie spójnej i estetycznej identyfikacji wizualnej!
Mamy 12 lat doświadczenia na rynku marketingu cyfrowego. Historia rozwoju naszej agencji interaktywnej biegła równolegle z rozwojem Internetu. A my zawsze byliśmy, jesteśmy i będziemy na czasie. Bo efektywność płynie w naszej krwi.
Stosowaliśmy performance marketing (marketing oparty na efektywności), zanim nie stało się to modne. Analityka jest nieodłącznym elementem wszystkich naszych działań – od kampanii, po strony internetowe. Monitorujemy pozycje, wydajność, efektywność, konwersje – wszystko, co da się zmierzyć. Może dlatego mówi się, że Rekiny są zabójczo skuteczne?
Zaufało nam już niemal 400 firm. Nasz 15-osobowy zespół stworzył setki stron internetowych i kampanii dla przedsiębiorstw z całej Polski. Posiadamy 2 biura (Wrocław i Kłodzko) i milion innych zalet. Chcesz poznać kolejne? Umów się na spotkanie!