Szkolenia z zakresu marketingu (w tym webinary)

Szkolenia marketingowe prowadzone przez agencję interaktywną RekinySukcesu.pl z Wrocławia od lat cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Naszą specjalnością jest marketing internetowy, tak zwany e-marketing. Wieloletnie doświadczenie w branży marketingowej, oparte na wiedzy pracowników i nieustannej ewaluacji naszych projektów, pozwala nam rzetelnie i skutecznie szkolić z zakresu e-marketingu. Dlatego podczas naszych szkoleń marketingowych przekazujemy także wiadomości, które zdobyliśmy dzięki codziennej praktyce — doświadczeniom agencji marketingowej.

Jak wykorzystać narzędzia oparte na AI w rozwoju biznesu?

3 godziny
Szkolenie online

Opis szkolenia:

Szkolenie “Jak wykorzystać narzędzia oparte na AI w rozwoju biznesu” dotyczyło głównie wartościowych strategii oszczędzania czasu podczas pracy, pozwalających na znaczne zwiększenie produktywności poprzez optymalizację wybranych procesów. Uczestnicy zyskali informacje na temat tego, jakie rozwiązania warto poznać, jakie czynności mogą one ułatwić (w tym na przykład, jak tworzyć z ich pomocą profesjonalne grafiki oraz treści wideo), a także, w jaki sposób wdrożyć je w swojej firmie. 

Szkolenie udowodniło, że narzędzia oparte na AI nie są zarezerwowane jedynie dla największych korporacji, a mogą skutecznie usprawnić pracę nawet w niewielkich firmach. Na koniec uczestnicy dowiedzieli się, jak sztuczna inteligencja będzie kształtować przyszłość rynku oraz mieli możliwość wzięcia udziału w bezpłatnym doradztwie

Grupa docelowa:

Przede wszystkim osoby prowadzące własne biznesy, chcące je rozwijać, chętne, aby poznawać nowości w zakresie sztucznej inteligencji, ale również wszyscy, którym zależy na automatyzacji swojej pracy, a co za tym idzie, zwiększeniu jej efektywności.

Poprzednie szkolenie odbyło się on-line 6 czerwca 2024 r. we współpracy z Agencją Rozwoju Regionalnego w Koninie.

“Marketing z wykorzystaniem wyszukiwarki Google” - seria szkoleń zorganizowanych przy współpracy z Wrocławskim Centrum Transferu Technologii.

2.5 godziny

Opis szkolenia:

Podczas szkolenia uczestnicy zgromadzili wartościowe informacje na temat przydatnych narzędzi, dzięki którym będą mogli szerzej promować swoją działalność i pozyskiwać nowych klientów z pomocą wyszukiwarki Google, w tym na przykład z wykorzystaniem naturalnego pozycjonowania oraz Google Ads. 

Na spotkaniu przedstawione zostały również istotne wskazówki na temat pomiaru osiąganych efektów, czyli analityki, stanowiącej absolutną bazę do optymalizacji podejmowanych działań marketingowych. Uczestnicy zgodnie potwierdzili, że była to dla nich doskonała okazja do przyswojenia specjalistycznej (ale przystępnie przedstawionej) wiedzy „w pigułce”.

Grupa docelowa:

Przedsiębiorcy z województwa dolnośląskiego, którzy chcą rozwijać swoją firmę oraz poznać tajniki wyszukiwarki Google pod kątem maksymalizacji wyników biznesowych.

Tę serię szkoleń przeprowadziliśmy w pięciu dolnośląskich miastach w 2023 roku we współpracy z Wrocławskim Centrum Transferu Technologii.

“SEM i Analityka, czyli jak zarabiać na stronach www”

1 godzina

Opis szkolenia:

Joomla Day to wydarzenie, na którym spotykają się entuzjaści systemu zarządzania treścią Joomla, aby poszerzyć swoją wiedzę i poznać osoby z branży. Podczas konferencji uczestnicy dowiedzieli się o tym, jak w praktyce korzystać z płatnych kampanii w wyszukiwarce (Google Ads, w tym również kampanii remarketingowych), a także, w jaki sposób zaplanować działania w zakresie organicznego pozycjonowania poprzez optymalizację strony internetowej. 

Co więcej, poruszone zostały takie zagadnienia jak UTM, mapy cieplne, Heap Analytics i Hotjar. Dodatkowo podczas szkolenia uczestnicy poznali również tajniki Google Search Console, Google Trends i Google Analytics.

Grupa docelowa:

Miłośnicy systemu Joomla, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie SEM i analityki pod kątem optymalizacji stron internetowych, w tym właściciele małych firm.

Premiera szkolenia miała miejsce w Gliwicach w 2016 r. (Joomla Day). Od tego czasu wielokrotnie je aktualizowaliśmy o najnowszą wiedzę!

“Zasięgi w social mediach – jak to zrobić?” - we współpracy z Fundacją Boskie Karkonoskie

1 godzina

Opis szkolenia:

Szkolenie umożliwia uczestnikom zgłębić tajniki popularnych kanałów social media, w tym poznać narzędzia, które są przydatne z perspektywy prowadzenia konta firmowego. Zyskują oni przydatną wiedzę, jakie (czasami nieoczywiste) działania warto podejmować, aby zwiększyć zasięgi na poszczególnych platformach i rozumiejąc działanie algorytmów, dotrzeć do nowych odbiorców. 

Choć znaczna większość z nas spędza codziennie godziny w social mediach, to jednak obranie odpowiedniej strategii i poznanie tajemnic udanej komunikacji jest podstawą w osiągnięciu sukcesu - to właśnie jest głównym przesłaniem szkolenia.

Grupa docelowa:

Właściciele kont firmowych na najpopularniejszych platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, Tiktok, Youtube, głównie kobiety i młodzi dorośli.

Karpacz, 4, 5 i 6 października 2024 podczas 4. Konferencji Boskich

Chcesz, abyśmy poprowadzili to szkolenie na Twoim wydarzeniu?

A może interesują Cię inne tematy szkoleń?

Sprawdź listę innych tematów, z których szkolimy!

Skuteczna strona internetowa

Nowoczesna komunikacja marketingowa

Strategia błękitnego oceanu

Marketing kreatywny

Social media a biznes - jak, gdzie, kiedy?

Kampanie online

Analityka internetowa

Automatyzacja w marketingu - leżę, pachnę i zarabiam

 

Dlaczego szkolenia marketingowe z Rekinami?

Doradztwo

Pomagamy w wyborze szkolenia

Konsultacja

Udzielamy konsultacji podczas szkolenia

Oszczędność

Wskazujemy darmowe narzędzia pracy

Wiedza

Zyskasz wiedzę, która rozwinie Twoją firmę

Certyfikat

Po ukończeniu szkolenia zyskasz certyfikat

Rozwój

Osiągaj najlepsze rezultaty

Jak przekazujemy wiedzę podczas szkoleń z marketingu?

Nie ma dwóch takich samych szkoleń przeprowadzonych przez agencję marketingową RekinySukcesu.pl. Szkolenie marketingowe musi spełnić określone oczekiwania Klienta, dlatego zaczynamy od ustalenia i zrozumienia, jakie treści najbardziej przydadzą się Klientowi.

Po ustaleniu celów szkolenia zaczynamy przygotowania. Na tym etapie również kierujemy się potrzebami Klienta, które szkolenie powinno zaspokoić. Przygotowujemy prezentację bądź inne materiały szkoleniowe. Szkolenie przeprowadzamy we wspólnie ustalonym miejscu, na przykład w siedzibie firmy, auli uczelni lub w biurze naszej agencji marketingowej we Wrocławiu. Dodatkowo istnieje możliwość organizacji szkoleń online tzw. webinarów. Po zakończeniu szkolenia przeprowadzamy jego ewaluację.

Szkolenie Efektywny marketing w Internecie - Wrocławskie Centrum Transferu Technologii

Podczas szkolenia “Efektywny marketing w Internecie” przeprowadzonego we współpracy z Wrocławskim Centrum Transferu Technologii uczestnicy poznali wartościowe narzędzia, które usprawnią proces promocji w Internecie. Dzięki pokazaniu ich na konkretnych przykładach wiedza okazała się być przystępna oraz mimo wielu nowych zagadnień, prosta do zapamiętania. 

Jak przygotowujemy nasze szkolenia?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Ustalenie celów szkolenia

Przygotowanie materiałów szkoleniowych

Przeprowadzenie szkolenia

Przeprowadzenie ankiety po zakończeniu szkolenia

Cele przykładowego szkolenia marketingowego

Celem szkolenia jest zwiększenie świadomości o sile Internetu oraz wręcz nieograniczonych możliwościach, jakie płyną z umiejętnego posługiwania się tym kanałem dotarcia do klienta. Każdy uczestnik pozna nowoczesne strategie marketingowe, będzie umiał je zastosować oraz mierzyć ich skuteczność. Pozwoli to na zoptymalizowanie czasu pracy oraz zwiększone dochody w firmie.

Zwiększ konkurencyjność firmy dzięki
poszerzeniu swoich kompetencji

Szkolenia z marketingu

 

Adresatami szkolenia mogą zostać pracownicy działów marketingu i sprzedaży, przedstawiciele handlowi, pracownicy branży reklamowej, mikro- i mali przedsiębiorcy zaangażowani w działania marketingowe, pracownicy recepcji hotelowych oraz osoby bezpośrednio związane z obsługą klienta, pracownicy marketingu w sieciach sprzedaży, absolwenci kierunków biznesowych zainteresowani rozwojem wiedzy z zakresu marketingu, menedżerowie działów sprzedaży i marketingu w firmach produkcyjnych i handlowych, osoby rozwijające własną ścieżkę kariery w zakresie podwyższenia kwalifikacji zawodowych.

Szkolimy z zakresu marketingu — wszędzie, w tym poprzez webinary

Szkolenia z marketingu przeprowadzaliśmy dotąd zarówno we Wrocławiu, jak i w najdalszych zakątkach Polski.

 

Prowadzimy kanał #PoradnikMarketingowy na YouTube

Stworzyliśmy kanał #PoradnikMarketingowy na YouTube, po to byśmy mogli Ci pokazać narzędzia do marketingu oraz jak je używać. A wszystko po to, abyś mógł samodzielnie wykorzystywać narzędzia do swojego biznesu. Dlatego, jeżeli jesteś przedsiębiorcą lub osobą, która interesuje się marketingiem, to kanał jest idealny dla ciebie.

Zobacz nasz przykładowy film z Poradnika Marketingowego i zacznij pozyskiwać nowych klientów.

10 Darmowych Narzędzi SEO (Pozycjonowanie) #PoradnikMarketingowy

Dzielimy się wiedzą z marketingu na blogu

Dlaczego jesteśmy krok przed konkurencją? Bo lubimy dzielić się wiedzą. Dlatego właśnie piszemy aktualności związane z internetem, marketingiem, social media oraz SEO. Sprawdź przykładowe nasze artykuły i zacznij wykorzystywać wiedzę w swoim biznesie.

Blog

Preprocesory css - wstęp do sass

CSS jest jednym z ważniejszych języków dla front-end web developera. Kaskadowe arkusze stylów (Cascading Style Sheets) są informacją dla przeglądarki, jak powinna wyglądać strona...

Blog

Dropshipping - nowoczesny model sprzedaży

Dropshipping to model sprzedaży internetowej, w którym towary dostarczane są do klienta detalicznego bezpośrednio z hurtowni. W takim modelu właściciel sklepu internetowego nie potrzebuje powierzchni magazynowej...

blog

Instagram dla firmy - 3 najczęściej zadawane pytania

Social media i biznes to dzisiaj zgrana para. Rozwój tej gałęzi reklamy internetowej to nie tylko ewolucja Facebooka, ale również zupełnie nowe kanały. Podczas spotkań z firmami widać wzmożone za...

Blog

Darmowa reklama dla każdego

Strona internetowa, Fan Page na Facebooku, czy profil na Youtubie to w większości przypadków chleb powszedni każdej firmy. Posiadamy te kanały komunikacji i z chęcią je wykorzystujemy. Przynoszą...

Opinie uczestników szkoleń marketingowych

Profesjonalne szkolenia oparte o najnowsze narzędzia

Narzędzie Zoom

Zoom

Narzędzie Prezi

Prezi

Narzędzie LiveWebinar

LiveWebinar

Narzędzie MindMeister

MindMeister

Narzędzie FigJam

FigJam

Przykładowe realizacje

Szukasz efektywnej agencji interaktywnej?

Na naszą efektywność składa się ponad 10-letnie doświadczenie, stale rozwijająca się kadra specjalistów i rzetelne oraz uczciwe podejście do Klienta. Wiemy jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online.

Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl to ponad 350 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, ponad 500 tys. zł obsługiwanego w roku budżetu w kampaniach PPC. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. A nam ciągle mało. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć jeden z przycisków poniżej i umówić się na wizytę we Wrocławiu, Kłodzku lub na spotkanie online.

keyboard_arrow_up