Strona internetowa dla kancelarii adwokackiej

Zawód adwokata wykonuję od 2007 roku, obecnie jako wspólnik (partner zarządzający) we wrocławskim biurze kancelarii „Studziński i Partnerzy Adwokacka Spółka Partnerska”. Kancelaria posiada także drugie biuro w Kłodzku.

Dla Kancelarii Adwokackiej Studziński wykonaliśmy najwyższej jakości responsywną stronę internetową dopasowaną do urządzeń mobilnych. Zamieściliśmy na niej formularz kontaktowy, aby jak najbardziej ułatwić potencjalnym klientom zadawanie pytań. Wdrożony landing umożliwia rozdzielenie na dwa odrębne miasta.

W witrynie znajduje się moduł galerii zdjęć wraz ze sliderami, które są niezwykle intuicyjne i sprawiają, że jest ona bardziej atrakcyjna w odbiorze. Zabraliśmy o jej intuicyjność - wygoda użytkowników jest dla nas priorytetem.

Istotną kwestią jest także optymalizacja pod pozycjonowanie - nasz zespół specjalistów od SEO zadbał o to, by strona była obecna wysoko w wynikach wyszukiwania.

Kategoria: Strony www
Branża: Usługi

Data wykonania: grudzień 2015
Strona www: Kancelaria Adwokacka - obsługa prawna firm

Profesjonalizm oraz zaangażowanie pracowników firmy doprowadziły do stworzenia strony internetowej, która wyróżnia się swoich charakterem...

Witold Studziński, adwokat
Kancelaria Adwokacka Studziński - projekt strony www

Chcesz pozyskiwać więcej klientów?

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić! Wycena jest niezobowiązująca :)

Zakres wykonanych prac

CMS Joomla

Wersja responsywna (strona dopasowana do urządzeń mobilnych)

SEO (optymalizacja pod pozycjonowanie)

Mapa Google wraz z dojazdem

Formularz kontaktowy

Moduł galerii zdjęć

Slider

Dodatkowe:

  • Informacja o wykorzystywaniu cookies,
  • Automatyczne kopie bezpieczeństwa.

Marketing w branży Usługi:

Prowadzisz biznes w branży Usługi? Dowiedz się jak przechodzić przez kluczowe procesy dla Twojej marki!

Zapraszamy na naszego bloga, gdzie znajdziesz kompleksowe artykuły dotyczące wejścia na rynek i tworzenia silnej marki oraz zwiększenia jej efektywności sprzedażowej i marketingowej. Analiza rynku, research, prowadzenie kampanii marketingowych, wdrożenie sklepu - jeśli którykolwiek z tych procesów jest dla Ciebie niejasny, zapraszamy na naszego bloga!

keyboard_arrow_up