Marketing usług turystycznych dla restauracji Smaki na Szlaku

Smaki Na Szlaku to wyjątkowy hotel i restauracja z Polanicy-Zdroju. Smaki Na Szlaku oferują autorskie i tradycyjne menu, masaże, ceremonie SPA i organizację uroczystości. Na gości czekają przytulne i wygodne pokoje z pięknymi widokami.

Dla Smaków na Szlaku zrealizowaliśmy bardzo dużą, responsywną stronę internetową. Zadbaliśmy o to, aby użytkownicy mogli dowiedzieć się czegoś więcej o okolicy poprzez umieszczenie na niej katalogu atrakcji. Wdrożyliśmy również system blogowy, który pomaga w wyższym pozycjonowaniu i jest niezwykle ważnym elementem w marketingu turystycznym. Wdrożyliśmy również newsletter (przypominający zainteresowanym o promocjach i specjalnych wydarzeniach) oraz co najważniejsze - zintegrowany system rezerwacji, co umożliwia odbiorcom bezproblemowo i sprawnie zabukować wybrany pokój czy domek.

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że absolutną podstawą w prowadzeniu działań pod kątem marketingu turystycznego jest pozycjonowanie na wybrane frazy - dla Smaków na Szlaku osiągnęliśmy imponujące wyniki, wyświetlając się na 2. miejscu w wynikach wyszukiwania na frazę “pizzeria Polanica-Zdrój”. Regularnie przeprowadzaliśmy również zmiany treściowe w witrynie, aby wypełnić ją wartościowymi tekstami, a także wspomóc procesy SEO.

Podstawę stanowiły dla nas oczywiście liczne konsultacje, ponieważ w Rekinach wierzymy, że kluczem do sukcesu jest współpraca - to dzięki niej jesteśmy w stanie osiągnąć najlepsze rezultaty.

Podgląd realizacji
Realizacja agencji marketingowej RekinySukcesu.pl

Strona internetowa szyta na miarę

Podstawą w marketingu usług turystycznych jest odpowiednio przemyślana i zaprojektowana strona internetowa - służy ona za swego rodzaju wizytówkę, od której zależy, czy potencjalny klient dokona konwersji. Bardzo istotna jest tutaj funkcjonalność i intuicyjność, bo powinna ona oferować użytkownikowi możliwość szybkiego dokonania rezerwacji. Dla Smaków na Szlaku stworzyliśmy nowoczesną stronę internetową zaprojektowaną w oparciu o spójną kolorystykę i innowacyjne rozwiązania technologiczne tak, aby wyróżniała się szybkością działania - zadbaliśmy o to, aby witryna osiągała zadowalające wyniki pod kątem technicznym. Zastosowana dostępność pozwala dotrzeć do każdego rodzaju klienta.

Warto także wspomnieć, że stworzona przez nas intuicyjna witryna została dopasowana do wszelkich urządzeń mobilnych, by mógł on wygodnie złożyć zamówienie bez względu na to, czy korzysta z laptopa, komputera stacjonarnego, czy smartfona. Dodatkowo na stronie znajduje się wygodny formularz kontaktowy, który zdecydowanie ułatwia utrzymywanie relacji z klientem.

Social media istotnym elementem marketingu usług turystycznych

Regularne angażowanie społeczności w mediach społecznościowych może przełożyć się na zbudowanie długofalowej relacji z odbiorcami, przez co będą oni regularnie komentować zamieszczone w nich publikacje. Dla firmy Smaki na Szlaku prowadzimy także obsługę social media - zależało nam na tym, aby dotrzeć do jak najszerszej grupy docelowej, a więc po wspólnych konsultacjach zdecydowaliśmy, że najlepszym pomysłem będzie regularne organizowanie okazjonalnych konkursów.

Tego typu treści bardzo dobrze się przyjęły, a niekiedy zaangażowanie przerastało nasze oczekiwania. Fanpage na Facebooku zyskał wielu nowych obserwatorów, dzięki czemu społeczność i liczba gości Smaków na Szlaku się zwiększyła! Przeprowadziliśmy również kampanie Facebook Ads, dzięki czemu mieliśmy szansę dotrzeć do lokalnych odbiorców.

Korzyści płynące z naszej realizacji

 - responsywna strona internetowa

Wygodne dokonywanie rezerwacji

W trosce o to, aby każdy, kto odwiedzi stronę, mógł w jak najprostszy sposób zarezerwować wybrany pokój lub domek, wdrożyliśmy intuicyjny system rezerwacji na stronie głównej.

 - responsywna strona internetowa

Newsletter

Pozwala on w łatwy sposób informować zainteresowanych użytkowników o specjalnych wydarzeniach, promocjach oraz bieżących informacjach związanych ze Smakami na Szlaku.

 - responsywna strona internetowa

Blog

Istotną funkcjonalnością pod tym kątem jest obsługa informacji o datach wydarzeń. Jest on głównym narzędziem pod kątem marketingu turystycznego, pozwalającym docierać do nowych użytkowników.

 - responsywna strona internetowa

Katalog atrakcji

Wygodne filtrowanie pozwala użytkownikom na intuicyjne przeglądanie ciekawych miejsc w okolicy - są one podzielone na kategorie i opisane z uwzględnieniem czasu niezbędnego na zwiedzanie.

 - responsywna strona internetowa

Galeria

Estetyczne zdjęcia obiektu to niezaprzeczalnie podstawa, dlatego też na stronie Smaków na Szlaku znajduje się obszerna galeria, ukazująca zarówno serwowane w restauracji dania, pokoje, jak i domki.

 - responsywna strona internetowa

Rozbudowany cennik

Na stronie umieściliśmy rozbudowany cennik uroczystości, w którym klienci mogą sprawdzić ceny poszczególnych pakietów w przypadku konkretnego rodzaju spotkań.

 - responsywna strona internetowa

Formularz kontaktowy

W trosce o komfort i ułatwienie komunikacji z klientami stworzyliśmy formularz kontaktowy, dzięki czemu w prosty sposób mogą oni otrzymać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

Marketing w branży Hotele i gastronomia:

Prowadzisz biznes w branży Hotele i gastronomia? Dowiedz się jak przechodzić przez kluczowe procesy dla Twojej marki!

Zapraszamy na naszego bloga, gdzie znajdziesz kompleksowe artykuły dotyczące wejścia na rynek i tworzenia silnej marki oraz zwiększenia jej efektywności sprzedażowej i marketingowej. Analiza rynku, research, prowadzenie kampanii marketingowych, wdrożenie sklepu - jeśli którykolwiek z tych procesów jest dla Ciebie niejasny, zapraszamy na naszego bloga!

keyboard_arrow_up