Rekinowi redaktorzy - Michał Chmiel
Prywatnie Michał interesuje się motoryzacją, szczególnie japońską. Jego własny samochód jest dla niego oczkiem w głowie — uwielbia spędzać przy nim czas. Chętnie wyszukuje również mniej znanych artystów tworzących muzykę alternatywną. W wolnych chwilach lubi także jeździć na rowerze.
Kluczowymi wartościami w pracy są dla niego otwartość oraz dowolność — lubi projekty wymagające od niego kreatywności i zaangażowania. Największą motywacją są dla niego widoczne efekty podjętych działań.
Wiedza i doświadczenie
Ukończył studia informatyczne w Dolnośląskiej Szkole Wyższej We Wrocławiu, podczas których nabył niezbędną wiedzę z zakresu programowania. Następnie rozpoczął naukę na kierunku marketing na tej samej uczelni. Stawia na rozwój, czego potwierdzeniem są liczne kursy. Wziął udział między innymi w szkoleniu "The Ultimate SEO Training" na Udemy, "Latarnicy w Akcji" (dzięki któremu podniósł zaawansowane kompetencje cyfrowe) oraz "Papa SEO".
Michał szybko się uczy i w niezwykle krótkim czasie zdobył wiele umiejętności z zakresu pozycjonowania stron internetowych, którym chętnie się zajmuje. Wcześniej przez ponad 2 lata pracował w handlu, jako sprzedawca, dzięki czemu doskonale odnajduje się w kontakcie z klientem, trafnie określając jego wymagania i oczekiwania.