Top 5 konferencji marketingowych w Polsce

Konferencje marketingowe to wydarzenia, podczas których specjaliści z branży spotykają się, by śledzić najnowsze trendy, dzielić się wiedzą oraz doświadczeniem, a także zdobywać nowe kontakty i poszerzać swoje horyzonty. W poniższym artykule przedstawiamy autorską selekcję pięciu ciekawych, zróżnicowanych eventów dla pasjonatów marketingu i nowych technologii.

  • I Love Marketing & Technology to trzydniowe wydarzenie odbywające się w Warszawie, najnowsza edycja łączy trzy ścieżki tematyczne: social media, marketing i sztuczną inteligencję.
  • Infoshare — dwudniowa konferencja odbywająca się w Gdańsku, skupiona na nowych technologiach i startupach. Największe tego typu wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej.
  • InternetBeta odbywa się na Podkarpaciu i trwa 3 dni, zrzeszając stu różnorodnych prelegentów z doświadczeniem w eCommerce, agencjach digital czy startupach.
  • Mobile Trends ma miejsce we Wrocławiu i podczas dwóch dni oferuje 25 praktycznych prelekcji z zakresu AI i nowoczesnego podejścia do biznesu.
  • SemKrk to wydarzenia dla tych, których szczególnie interesuje analityka i marketing w wyszukiwarkach. Łączy w sobie konferencję offline i warsztaty online.

Jak wiadomo, świat marketingu stale ewoluuje i zaskakuje. Praca w branży wymaga stałego poszukiwania i odkrywania trendów, zjawisk i nowinek oraz pogłębiania wiedzy. Okazją do tego są m.in. konferencje marketingowe. Tworzą okoliczności, by się zainspirować, ale też spotkać z ekspertami i wymienić doświadczenia z innymi pasjonatami marketingu.

W Polsce zdecydowanie jest z czego wybierać jeśli chodzi o organizowane wydarzenia. Czytajcie dalej, by dowiedzieć się jakie opcje rozważyć i gdzie warto się wybrać!

I Love Marketing And Technology

I Love Marketing & Technology

Jedna z największych konferencji marketingowych w Polsce. Jest to trzydniowe wydarzenie odbywające się cyklicznie w Warszawie. Z pewnością dostarcza sporo emocji, bo prelegenci rywalizują ze sobą o tytuł najlepszego wystąpienia. Wykłady trwają 18 minut i format ten został zaczerpnięty z konferencji TED — jej organizatorzy odkryli, że jest to optymalny czas prezentacji, a „w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy”. Dodatkowo, prócz standardowych wystąpień, w czasie konferencji odbywają się panele dyskusyjne prelegentów i prelegentek, podczas których uczestnicy mają szansę na zadanie pytań.

Najbliższa edycja odbędzie się 22-24 października 2024 roku w centrum stolicy — w Multikinie Złote Tarasy. Łączy trzy ścieżki tematyczne — social media, marketing i AI, a każdej z nich poświęcony jest cały dzień. Więcej informacji znajdziecie tutaj.

Infoshare

Infoshare

To dwudniowa konferencja odbywająca się w Gdańsku, gromadząca Software developerów, startupowców, marketerów, inwestorów i entuzjastów technologii. Podczas wydarzenia występują prelegenci z topowych firm technologicznych. W ramach konferencji jest możliwość prezentacji swojego startupu podczas Startup Contest, czyli międzynarodowego konkursu dla organizacji na wczesnym etapie rozwoju.

Konferencja oferuje także 6 towarzyszących wydarzeń, które, jak piszą organizatorzy, „łączą przyjemne z pożytecznym”. Są świetną okazją do networkingu, wymiany doświadczeń, a oprócz tego również relaksu i integracji.

Jeśli chodzi o startupowe i technologiczne konferencje to Infoshare jest największym takim wydarzeniem w Europie Środkowo-Wschodnie. Warto więc monitorować rozwój i śledzić aktualności w tym temacie — więcej informacji można znaleźć na stronie organizatora.

InternetBeta

InternetBeta

Jest to konferencja odbywająca się niedaleko stolicy Podkarpacie — w Tyczynie. Trwa trzy dni, podczas których występuje nawet 100 prelegentów z różnym doświadczeniem w branży w eCommerce, agencjach digital czy startupach. Są to zarówno dziennikarze jak i youtuberzy oraz przedstawiciele NGOsów i samorządów.

Do tego w ramach wydarzenia odbywa się konkurs Startup Sito, skierowany do autorów najbardziej interesujących polskich projektów związanych z internetem i nowymi technologiami. Do finału może zakwalifikować się 8 zespołów, a ich reprezentanci mają szansę wystąpić podczas konferencji.

Trzymamy rękę na pulsie i wiemy, że organizatorzy przygotowują się do startu tegorocznej edycji. Też możecie na bieżąco śledzić, co w trawie piszczy — tutaj!

Mobile Trends

Mobile Trends

Ta konferencja to gratka szczególnie dla tych, którzy chcieliby skupić się na nowoczesnym podejściu do biznesu, sztucznej inteligencji i analizie danych. Podczas dwudniowej konferencji odbywającej się we Wrocławiu eksperci z tej dziedziny prowadzą 25 różnorodnych prelekcji. Organizatorzy obiecują, że nie zabranie konkretnych wytycznych dotyczących tworzenia i wdrażania najlepszych aplikacji, wskazówek obejmujących optymalizowanie kanałów w promocji biznesu oraz prezentacji case studies z wdrożeń i rozwoju produktów.

Najbliższa edycja odbędzie się 19-20 września 2024 roku we Wrocławskiej Akademii Biznesu. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.

SemKrk

SemKrk

Coś dla miłośników SEO oraz SEM. To wydarzenie poświęcone analityce i marketingowi w wyszukiwarkach, łączy format konferencji z warsztatami online. Spotkania są dedykowane właścicielom biznesów, działom marketingu, branży e-commerce, a także specjalistom z dziedziny SEO i SEM oraz agencjom internetowego marketingu.

Część offline jest dwudniowa i jak sama nazwa wskazuje — odbywa się w Krakowie. Organizatorzy podają, że wszystkie prezentacje podczas konferencji są skupione na praktycznych aspektach, a część z nich to case studies, rozpatrujące wnioski i konkretne doświadczenia. Każda prelekcja trwa 20 minut, a po niej jest wyznaczony dodatkowy czas na pytania na żywo. Warsztaty mają formę zdalną.

Po szczegóły i wszelkie informacje na temat wydarzenia warto zajrzeć na stronę organizatora.

Moc spotkań na żywo

Jak widzicie, marketing internetowy wcale nie kończy się w Internecie! Istnieje wiele możliwości, by spotykać się na żywo z ludźmi działającymi w branży i poszerzyć wiedzę. Wydarzenia odbywają się w różnych częściach Polski — od województwa pomorskiego aż po podkarpackie. Mają zróżnicowaną tematykę i oferują rozmaite formy prezentacji. Warto więc śledzić aktualności, by poznać daty najbliższych eventów oraz ich programy i występujących prelegentów — po to, by móc wybrać najlepszą opcję dla siebie, by dać się zainspirować!

Szukasz efektywnej agencji interaktywnej?

Na naszą efektywność składa się ponad 10-letnie doświadczenie, stale rozwijająca się kadra specjalistów i rzetelne oraz uczciwe podejście do Klienta. Wiemy jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online.

Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl to ponad 350 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, ponad 500 tys. zł obsługiwanego w roku budżetu w kampaniach PPC. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. A nam ciągle mało. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć jeden z przycisków poniżej i umówić się na wizytę we Wrocławiu, Kłodzku lub na spotkanie online.

Zobacz inne:

close
keyboard_arrow_up