Strona internetowa osiedla Świerkowe Bielany

Świerkowe Bielany to nowoczesne osiedle powstające tuż pod Wrocławiem, z doskonałą komunikacją z miastem, a zarazem świetnym dostępem do przyrody. Stworzona przez nas strona internetowa Świerkowych Bielan posiada wiele udogodnień, dzięki którym użytkownik może w łatwy sposób zapoznać się z zaletami osiedla, jak i samych domów.

Na zakładkach umieściliśmy wirtualny spacer po nieruchomościach, dzięki któremu potencjalny Klient będzie mógł lepiej wyobrazić sobie, jak każda z nich wygląda od środka. Istotna jest także obszerna galeria zdjęć z inwestycji oraz możliwość wyznaczenia trasy do nieruchomości.

Co więcej, zadbaliśmy o to, aby na stronie znalazła się klikalna mapa z obiektami znajdującymi się w pobliżu, żeby potencjalni kupcy mogli w wygodny sposób poznać okolicę. Wdrożyliśmy także interaktywną prezentację informacji o domach, by były one przedstawione w jak najbardziej atrakcyjny dla użytkownika sposób - ukazuje ona standard wykończenia budynków.

Na stronie Świerkowych Bielan nie mogło zabraknąć również wyszukiwarki domów, która pokazuje, gdzie konkretnie znajduje się dany budynek. Ważny jest również formularz kontaktowy, umożliwiający łatwe nawiązanie komunikacji z deweloperem, a także czat, aby odbiorcy mogli sprawnie uzyskać odpowiedzi na konkretne pytania.

Tworząc tę stronę nie zapomnieliśmy także o content marketingu - posiada ona zakładkę z blogiem, na którym znajduje się wiele wartościowych informacji na tematy związane ze sprzedażą czy kupnem domu, a także newsletter. Na koniec warto dodać, że w przypadku tego typu witryn niezbędnym elementem jest pozycjonowanie, dzięki któremu potencjalni Klienci łatwiej dotrą na stronę.

0 43

Sprzedanych budynków od rozpoczęcia współpracy

0 58

Tyle tysięcy użytkowników rocznie odwiedza stronę www

0 200

Tyle podstron ma zbudowany serwis www

0 4

Tyle procent wynosi współczynnik konwersji

Podgląd realizacji
Realizacja agencji marketingowej RekinySukcesu.pl

Ponad połowa ruchu do strony pochodzi z mobile

Nie jest tajemnicą, że znaczna część użytkowników odwiedza strony internetowe z pomocą smartfona, dlatego tak ważne jest, aby zadbać o odpowiednie dopasowanie jej do wszystkich urządzeń i przeglądarek. Kupno domu to poważna decyzja, dlatego też użytkownicy odwiedzający stronę przy pomocy smartfona powinni mieć dostęp do tych samych informacji, które zobaczyliby na komputerze stacjonarnym.

W Rekinach stawiamy przede wszystkim na dokładność, dlatego też zależy nam, aby wszystko sprawnie i estetycznie prezentowało się zarówno przy odwiedzinach z laptopa, jak i ze smartfona.

Korzyści płynące z naszej realizacji

Interaktywna mapa

Interaktywna mapa z obiektami w pobliżu

Pozwala wygodnie zorientować się, jakie punkty znajdują się w niedalekiej odległości od inwestycji.

Interaktywna mapa

Wyszukiwarka domów

Dzięki niej wyraźnie widać, gdzie konkretnie ulokowany jest dany budynek.

Interaktywna prezentacja

Interaktywna prezentacja domów

Niebanalny sposób na przedstawienie standardu wykończenia.

Wirtualny spacer

Wirtualny spacer

Aby jeszcze lepiej zobrazować, jak wygląda dom wewnątrz, użytkownicy strony mają możliwość odbycia wirtualnego spaceru.

Formularz kontaktowy

Zaopatrzyliśmy stronę w formularz, który zawiera walidację wpisanych danych. Zabezpieczyliśmy formularze poprzez implementację reCAPTCHA v3, co pozwala na ochronę przed spamem oraz atakami.

Czat

Zaimplementowliśmy na stronie system live czatu Smartsupp, dzięki któremu klient może skontaktować w czasie rzeczywistym z obsługą.

Powiadomienia PUSH

Dzięki zastosowaniu narzędzia SendPulse możemy w łatwy sposób kontaktować się z odbiorcami - za pośrednictwem powiadomień PUSH.

Możliwość śledzenia konwersji

W branży nieruchomości ważne jest to, aby skutecznie śledzić konwersje oraz zrozumieć, jak użytkownicy korzystają ze strony internetowej. Precyzyjne monitorowanie wskaźników, dzięki Google Analytics, pozwala na obserwowanie kluczowych zdarzeń, takich jak np. liczba pozyskanych numerów telefonów!

Szczegółowe dane o użytkownikach

Dostęp do szczegółowych danych o użytkownikach może nam przekazać informacje o tym, z jakiej miejscowości pochodzi użytkownik, do jakiego przedziału wiekowego należy oraz jakie ma zainteresowania. Takie informacje pozwalają na jeszcze bardziej skuteczne dopasowanie kampanii do odpowiednich odbiorców. Dzięki temu mamy pewność, że kierujemy nasze kampanie tam, gdzie przyniosą one najlepsze rezultaty.

Lepsze frazy kluczowe

Dostęp do zestawienia zapytań w wyszukiwarce Google to łatwy sposób, aby zobaczyć, po jakich frazach użytkownicy trafiają na naszą stronę. Pozwala nam to zidentyfikować i wykorzystać popularne frazy, dzięki którym wzmocnimy siłę naszego pozycjonowania oraz zwiększymy ruch na stronie. Przekłada się to na bardziej precyzyjne i efektywne działania marketingowe.

Istnienie marki w wielu kanałach

W przypadku nieruchomości klient potrzebuje wiele punktów styku (różnych kanałów), żeby zaufać i podjąć decyzję związaną z kontaktem.

Marketing w branży Nieruchomości:

Prowadzisz biznes w branży Nieruchomości? Dowiedz się jak przechodzić przez kluczowe procesy dla Twojej marki!

Zapraszamy na naszego bloga, gdzie znajdziesz kompleksowe artykuły dotyczące wejścia na rynek i tworzenia silnej marki oraz zwiększenia jej efektywności sprzedażowej i marketingowej. Analiza rynku, research, prowadzenie kampanii marketingowych, wdrożenie sklepu - jeśli którykolwiek z tych procesów jest dla Ciebie niejasny, zapraszamy na naszego bloga!

keyboard_arrow_up