Rekiny Partnerem Google!

Dzisiaj (26 października 2015 r.) firma RekinySukcesu.pl uzyskała status Partnera Google

Przeczytaj poniżej komu przyznawany jest status Partnera Google, jakie są warunki jego spełnienia oraz jakie są korzyści związane ze współpracą z firmą posiadającą certyfikat giganta z Mountain View.

Zostanie Partnerem Google wymaga przejścia wieloetapowej weryfikacji, na którą składają się:

  • walidacja działań agencji marketingowej przez Google,
  • zdanie co najmniej 2 egzaminów ze znajomości Google Adwords (podstawowy + 1 z rozszerzonych),
  • osiągnięcie przez Klientów agencji marketingowej (w Google Adwords) wydatków na średnim poziomie co najmniej 10 000 USD przez 90 dni,
  • spełnienie wymagań "sprawdzonych metod" podczas prowadzenia kampanii Google Adwords.

Jakie korzyści otrzymuje Partner Google, a co za tym idzie jego Klienci?:

  • Google potwierdza, że wykonujemy usługi o wysokiej jakości oparte o celowaną wiedzę,
  • Google dostarcza nam bezpłatne szkolenia i dane z zakresu innowacyjności oraz efektywności sprzedaży przez Internet (w tym analizy rynkowe),
  • Google dostarcza nam dostęp do nowych narzędzi zanim trafią do szerokiego grona użytkowników,
  • realizowane przez nas kampanie Google Adwords są nadzorowane i oceniane przez specjalistów z Google.

Jakie korzyści materialne otrzymuje Klient współpracujący z Partnerem Google?:

  • Dostęp do kuponów (nawet do 600 zł) na kliknięcia w Google Adwords.

Każdy Partner Google otrzymuje certyfikat i możliwość wykorzystania logo Partnera Google. Kliknij w logo Partnera Google, żeby przejść do naszego profilu na Google Partners.

Certyfikat Google Partners - RekinySukcesu.pl
Google Partners

Szukasz efektywnej agencji interaktywnej?

Na naszą efektywność składa się ponad 10-letnie doświadczenie, stale rozwijająca się kadra specjalistów i rzetelne oraz uczciwe podejście do Klienta. Wiemy jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online.

Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl to ponad 350 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, ponad 500 tys. zł obsługiwanego w roku budżetu w kampaniach PPC. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. A nam ciągle mało. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć jeden z przycisków poniżej i umówić się na wizytę we Wrocławiu, Kłodzku lub na spotkanie online.

Zobacz inne:

close
keyboard_arrow_up