Top 5 narzędzi automatyzujących tworzenie treści

Nie jest tajemnicą, że jeśli chcesz odpowiednio wypromować firmę, czy podjąć jakiekolwiek skuteczne działania marketingowe, powinieneś umieć odpowiednio komunikować do swojej grupy docelowej. Jasne w odbiorze, ciekawe i poprawne językowo treści to absolutna podstawa w tym procesie.

  • Narzędzia, jakie usprawnią Twoją pracę nad treściami, to przede wszystkim jasnopis.pl, Language Tool i Answer the public — to ostatnie świetnie sprawdzi się przy tekstach pisanych pod SEO.
  • DeepL to świetny tłumacz wykorzystujący AI. Jest naprawdę bardzo dokładny, a już na pewno lepszy niż Translator Google!
  • Z pomocą orginality.ai sprawdzisz, czy tekst został wygenerowany przez sztuczną inteligencję, a tym samym, czy będzie się odpowiednio pozycjonował.

Jeszcze jakiś czas temu możliwości w zakresie automatyzacji ich tworzenia były bardzo ograniczone… Po co spędzać długie godziny nad zastanawianiem się, czy aby na pewno odpowiednio sformułowałeś zdanie, jaki temat wpisu na bloga wybrać, lub czy odbiorcy na pewno zrozumieją to, co masz na myśli?

Automatyzacja to szansa na szybsze wykonanie „formalności” w procesie tworzenia treści, przez co możesz więcej energii poświęcić na część kreatywną! W dzisiejszym wpisie przedstawimy Ci 5 narzędzi, których sami często używamy i jakie znacznie ułatwiają nam pisanie. Jeśli interesuje Cię temat innych ciekawych programów, które pomagają w optymalizacji pracy, koniecznie zajrzyj do artykułu na ten temat!

Automatyzacja

Poprawność językowa podstawą tworzenia jakościowych treści — Language Tool

Cóż, nawet najpiękniejszy, rozbudowany tekst nie zachęci do kupna danego produktu czy usługi, jeśli zostanie napisany z błędami. To samo tyczy się treści, które mają przekazywać merytoryczną wiedzę — literówki i brak poprawności gramatycznej sprawią, że nie zostaniesz odebrany jako profesjonalista w swojej dziedzinie, więc dlaczego ktoś miałby ufać przekazywanym przez Ciebie informacjom? Nawet jeśli w szkole na dyktandach nie otrzymywałeś samych szóstek, nic straconego — Language Tool pomoże Ci dopracować niewielkie niedociągnięcia w tej kwestii.

Jego ogromną zaletą jest to, iż oprócz klasycznych literówek, wskazuje potencjalne błędy gramatyczne, czy brak zgodności form przypadków. Narzędzie jest zbawienne dla każdego copywritera, który zawsze ma wątpliwości, gdzie postawić przecinek. Ze swojej strony serdecznie polecamy zainstalowanie go w formie wtyczki do Chrome,dzięki czemu podkreśli ewentualne błędy nawet w mailach (super sprawdza się w przypadku pisania do klientów, kiedy warto zachować profesjonalizm) czy postach na Facebooku. Jeśli do tej pory nie miałeś jeszcze okazji go wypróbować, to… koniecznie kliknij link i przenieś swoje treści na wyższy poziomhttps://languagetool.org/pl

LanguageTool

A kiedy zabraknie Ci pomysłów na temat czy frazy kluczowe… Answer the public!

Sytuację, kiedy zupełnie nie masz pomysłu na frazy kluczowe, jakie warto zawrzeć w swoim tekście, znamy aż za dobrze — zdarza się to, szczególnie kiedy piszesz na dany temat regularnie, przez co kopalnia kreatywności szybko się wyczerpuje. Z pomocą przychodzi narzędzie Answer the public, które nie tylko rozwiąże ten problem, ale także podpowie Ci, jakie pytania w kontekście danego tematu zadają odbiorcy. To z kolei daje szansę na osiągnięcie zadowalającej konwersji, bo skoro Twój tekst odpowie na kwestie, które nurtują użytkowników, to naturalne jest, iż chętniej w niego klikną!

Jak to działa?

Najpierw w polu wpisz słowa, na jakich podstawie chcesz poznać wyniki. Może to być branża, dla której tworzysz treści, konkretny temat, albo nawet jeden wyraz. My wpisaliśmy „narzędzia marketingowe”. Uwaga! Pamiętaj, aby zaznaczyć po prawej stronie język polski!

AnswerThePublic

Już po chwili ukazują się nam liczne pomysły na słowa kluczowe, czy też tematy treści, jakie warto wziąć pod uwagę. Co więcej, Answer the public pokazuje nam od razu wartość CPC i volume wpisanego przez nas słowa kluczowego.

AnswerThePublic - rezultat

Narzędzie to będzie przydatne szczególnie w przypadku, kiedy musisz stworzyć dany tekst pod SEO — wymyślanie sensownych fraz bywa trudne, szczególnie jeśli branża jest specyficzna. Ich odpowiedni dobór może również przełożyć się na sukces kampanii Google Ads!

Najlepszy tłumacz wykorzystujący AI — DeepL

W pracy copywritera dobry tłumacz to podstawa, szczególnie w przypadku obsługi zagranicznych klientów, czy pisania na obcojęzyczne blogi/fora. Pojęcia czy sformułowania branżowe mogą czasami stanowić wyzwanie, a samodzielne szukanie ich znaczenia to niepotrzebna strata czasu. Jak wszyscy pewnie wiemy, Translator Google bywa niewystarczający, a sposób, w jaki zmienia kontekst zdania, może zmylić i prowadzić do wielu błędów. Z pomocą przychodzi nam DeepL.

Jego fenomen polega na tym, że korzysta on z technologii AI, co sprawia, iż dokładność tłumaczeń otrzymywanych z jego pomocą jest naprawdę imponująca. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji wychwytuje on kontekst tekstu w przeciwieństwie do innych narzędzi tego typu. Warto dodać, że po dwukrotnym kliknięciu w dane słowo, proponuje nam on również synonimy, co bywa bardzo przydatne! W darmowej wersji DeepL pozwala tłumaczyć do 1500 znaków.

DeepL

Co ciekawe, DeepL umożliwia stworzenie streszczenia przetłumaczonego tekstu! Tworzone przez niego podsumowania są sensowne, jasne i mogą okazać się szczególnie przydatne przy tłumaczeniu długich, skomplikowanych treści. Koniecznie wypróbuj tę funkcję!

DeepL - rezultat

Jeśli jesteś specjalistą w branży, a chcesz pisać w jasny sposób — jasnopis.pl

Pisanie treści popularnonaukowych czy mających za zadanie przekazać wiedzę na dany temat, wiąże się z koniecznością pisania w przystępny dla (nawet niezaznajomionego z nim w żaden sposób) użytkownika sposób. Jeśli dobrze orientujesz się w konkretnej branży, interesujesz się związanymi z nią kwestiami i znasz specyficzne dla niej słownictwo, może okazać się, iż używasz niezrozumiałego dla większości języka… a przecież nie o to chodzi!

Jasnopis.pl to narzędzie, które wskaże Ci statystyki, w jakim stopniu napisany przez Ciebie tekst jest zrozumiały dla odbiorców — zawiera przydatne wskaźniki mglistości i podkreśla miejsca, jakie warto byłoby wytłumaczyć, bądź zastąpić nieco prostszymi sformułowaniami. To idealne narzędzie dla każdego social media managera, ponieważ jak wiadomo, w mediach społecznościowych warto postawić na prostotę przekazu, aby dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców!

Jasnopis

Czy stworzona treść jest oryginalna? Poznaj orginality.ai!

Sztuczna inteligencja wprowadziła ogromne zmiany w wielu branżach i pozwoliła ułatwić sporo procesów. Generatory obrazów, tekstów… to wszystko na zawsze zmieniło marketing. Wiele osób postanowiło zatem zupełnie im zaufać i tworzyć z ich pomocą całe projekty. Nie każdy jednak wie, że treści generowane na przykład przez ChatGPT są znacznie niżej pozycjonowane, niż te tworzone przez ludzi.

Jeśli chcesz upewnić się, że napisany przez Ciebie tekst jest oryginalny, a co za tym idzie — osiągnie zadowalające wyniki pod względem pozycjonowania, przedstawiamy Ci narzędzie orginality.ai. Tego typu programów na rynku jest wiele, ale z doświadczenia wiemy, iż proponowane przez nie wyniki bywają losowe. Orginality.ai jest najdokładniejszą opcją, jaką do tej pory przetestowaliśmy i może dać Ci wskazówki, dzięki którym trafniej ocenisz, czy dany tekst został wygenerowany, czy nie. Koniecznie wypróbuj wersję testową — po rejestracji i potwierdzeniu adresu email, otrzymasz 50 darmowych coinsów.

Originality

Automatyzacja w pisaniu treści to przyszłość!

Mamy ogromną nadzieję, że zaproponowane przez nas narzędzia pozwolą Ci nieco usprawnić pracę z treściami. Wszystkie z nich są dla nas przydatne i chętnie korzystamy z nich podczas tworzenia tekstów, niezależnie od tego, czy są to wpisy na bloga, opisy produktów czy usług, posty w social mediach czy nasze realizacje. Automatyzacja ma ogromne znaczenie w marketingu treściowym, a ignorowanie pojawiających się w tym kontekście zmian może okazać się sporym błędem. Wszelkie narzędzia oparte na sztucznej inteligencji należy traktować jako pomoc, a nie zagrożenie!

Szukasz efektywnej agencji interaktywnej?

Na naszą efektywność składa się ponad 10-letnie doświadczenie, stale rozwijająca się kadra specjalistów i rzetelne oraz uczciwe podejście do Klienta. Wiemy jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online.

Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl to ponad 350 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, ponad 500 tys. zł obsługiwanego w roku budżetu w kampaniach PPC. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. A nam ciągle mało. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć jeden z przycisków poniżej i umówić się na wizytę we Wrocławiu, Kłodzku lub na spotkanie online.

Zobacz inne:

close
keyboard_arrow_up