BaseLinker - nowoczesne zarządzanie sprzedażą

| zaktualizowano:

BaseLinker to najchętniej wybierane w Polsce narzędzie do zarządzania sprzedażą.

  • BaseLinker to system umożliwiający integrację różnych platform e-commerce. Pozwala również na automatyzację procesów w Twojej firmie.
  • Narzędzie BaseLinker to kompleksowa obsługa wszystkich zamówień z platform typu Allegro, OLX czy Amazon w jednym miejscu.
  • BaseLinker to niezwykle wygodne rozwiązanie, ponieważ umożliwia masowe wystawianie aukcji na różnych platformach za pomocą zaledwie dwóch kliknięć i oferuje korzystanie z funkcji AI.

System ten ułatwi Ci zarządzanie ofertami i zamówieniami na popularnych serwisach marketplace takich jak Allegro, Shopee, eBay oraz zsynchronizuje produkty na aukcjach z ich stanem w Twoim sklepie internetowym!

BaseLinker znany jest z imponującej liczby podłączonych systemów (tzw. integracji), zatem bez względu na to, z jakich narzędzi korzystasz w swoim e-commerce, nie będzie problemu, aby połączyć je w jednym panelu BaseLinker. Kombajn do sprzedaży, jakim jest BaseLinker, pomoże Ci między innymi w integracji z firmami kurierskimi, a jeżeli będziesz potrzebował, wystawisz szybko fakturę czy wyślesz wiadomość do klienta.

BaseLinker jako menadżer zamówień

Rozbudowany menadżer BaseLinkera pozwala na integrację z wieloma sklepami internetowymi oraz kontami takimi jak Allegro, Amazon, eMAG. Integracja działa dwustronnie. System regularnie wymienia dane z podłączonymi sklepami i kontami, dzięki czemu mamy informacje o wszystkich zakupach i transakcjach ze sklepów oraz platform marketplace w menadżerze zamówień. Dodatkowo wiele zamówień jednego klienta można połączyć w jedno zgrupowane zamówienie.

Widok panelu menadżera zamówień Baselinker

Z poziomu systemu możemy skonfigurować przewoźników. Jednym kliknięciem możemy nadać wiele paczek jednocześnie i wydrukować etykiety.

Przykładowe integracje kurierskie:

  • InPost Kurier, Paczkomaty
  • Poczta Polska,
  • DHL,
  • DPD,
  • GLS,
  • BLPaczka,
  • Apaczka,
  • Wysyłam z Allegro
  • i wiele innych.

BaseLinker daje możliwość wystawiania pojedynczych bądź masowych faktur oraz rachunków. Wszystkiego dokonasz z poziomu zamówienia. Faktury można automatycznie przekazać do systemów księgowości internetowej.

Aby obsługa zamówień była znacznie prostsza, możemy stworzyć własne statusy takie jak, "Wysłane", "Anulowane". Statusy dają większą kontrolę nad zamówieniami, szczególnie jeżeli mamy ich dużo.

To znakomite narzędzie pozwoli Ci zaoszczędzić czas, konfigurując akcje automatyczne. Niektóre z tych akcji to:

  • zmiany statusów zamówień,
  • wysyłanie maili do klienta z odpowiednią treścią np. po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na konto,
  • wysyłanie linków śledzenia przesyłek

Dużą zaletą menadżera zamówień online jest fakt, że możemy się zalogować do naszego panelu z każdego urządzenia, niezależnie gdzie się znajdujemy.

Integracja sklepu z Allegro/Amazon/eBay

BaseLinker możemy skonfigurować z wieloma platformami ecommerce - zobacz listę kilkuset dostępnych integracji. Istnieją dwa sposoby integracji:

  • podanie danych dostępowych do API,
  • umieszczenie nowego pliku na FTP sklepu

Oba sposoby nie wymagają zaawansowanej wiedzy informatycznej i są bezpieczne dla Twojego sklepu. W razie potrzeby BaseLinker oferuje wsparcie w połączeniu ze sklepem.

Dwustronna integracja działa w taki sposób, że niezależnie czy nasz produkt zostanie zakupiony na sklepie, czy aukcji Allegro, zniknie on z naszego magazynu, ponieważ operujemy na jednej bazie danych.

Wystawianie aukcji

W BaseLinkerze mamy możliwość wystawiania produktów z różnych rodzajów magazynów, np. podłączonego magazynu sklepu, hurtowni, magazynu BaseLinker lub systemu typu ERP.

W opcji z magazynem sklepu - za pomocą specjalnego modułu połączymy się z bazą danych naszego sklepu. W ten sposób wystawiając aukcje w menadżerze, operujemy na aktualnym stanie i cenach produktów.

Istnieje również możliwość wystawienia naszych produktów na serwisach aukcyjnych typu Allegro bez sklepu internetowego, wtedy możemy skorzystać z wbudowanego magazynu BaseLinker, który posiada wiele nowoczesnych funkcji zarządzania produktami.

Serwis BaseLinker posiada system szablonów zgodnych z serwisami aukcyjnymi, dzięki czemu możemy wystawić produkty, bazując na jednym utworzonym szablonie. Mamy również możliwość utworzenia kilku szablonów i przypisania ich do kategorii, a nawet produktów.

Podczas wystawiania aukcji możemy określić czy aukcja ma być automatycznie wznowiona w sytuacji, gdy wszystkie produkty zostaną wykupione, a po jakimś czasie produkt ponownie będzie na stanie.

Przydatną funkcjonalnością podczas wystawiania aukcji jest porównywanie cen konkurencji w serwisie Allegro. Możemy sprawdzić ceny konkretnych produktów, dzięki czemu będziemy mogli wystawić nasze produkty w atrakcyjnych cenach.

Tak samo jak szablon aukcji, przed wystawieniem produktu powinniśmy skonfigurować ceny wysyłek. Wysyłkę możemy uzależnić od ceny oraz wagi produktu.

Wbudowany magazyn produktów

Nie posiadasz sklepu na jednej z platform typu PrestaShop, WooCommerce czy Shoper? Nie szkodzi - prowadząc magazyn w BaseLinkerze, możesz sprzedawać na wielu serwisach marketplace bez magazynu sklepu internetowego.Takie rozwiązanie daje Ci możliwość zebrania wszystkich produktów oraz wystawionych aukcji w jednym menadżerze.

Widok panelu magazynu produktów Baselinker

W magazynie BaseLinker możesz zarządzać stanami magazynowymi i cenami produktów, przechowywać ich opisy i zdjęcia i co kluczowe - zasilać wszystkie kanały sprzedaży informacjami zawartymi w jednej bazie danych.

Wbudowany magazyn BaseLinker może nam posłużyć także do przechowywania produktów, które nie pasują do kategorii naszego sklepu internetowego, ale chcielibyśmy je sprzedawać np. na Allegro.

System daje również możliwość importu produktów z plików CSV oraz XML do naszego wbudowanego magazynu.

Sprzedaż hurtowa / dropshipping

BaseLinker posiada także rozbudowaną listę integracji z hurtowniami z różnych branż, w tym działające w modelu dropshipping. Z pomocą narzędzia można łatwo korzystać z bazy magazynowej wybranych hurtowni i wystawiać produkty na platformach marketplace. Jeśli sklep i hurtownia posiadają konta w BaseLinkerze, wymiana danych jest maksymalnie ułatwiona dzięki specjalnemu modułowi BaseLinker Connect. Dzięki niemu można przekazywać zamówienia i przesyłki, a także udostępnić dane produktowe z konkretnego katalogu BaseLinker innym użytkownikom systemu dosłownie kilkoma kliknięciami.

Cennik

Miesięczny abonament za usługi BaseLinker jest wyliczany na podstawie liczby zamówień, produktów oraz aktywnych ofert w danym miesiącu. Co ciekawe, dla startujących e-commerce dostępny jest pakiet Freemium, który umożliwia realizację do 100 zamówień oraz 1000 produktów / aktywnych ofert w miesiącu. Pozostałe pakiety możemy sprawdzić pod linkiem.

Dlaczego warto korzystać z BaseLinkera?

Jak więc widzisz, narzędzie to znacznie ułatwi Ci życie. To nie tylko automatyzacja sprzedaży na wielu platformach, ale również integracja z firmami kurierskimi, czy masowe wystawianie i edytowanie produktów. Poza tym istnieje jeszcze wiele powodów, dla których bezsprzecznie warto korzystać z BaseLinkera:

  • System o odpowiedniej konfiguracji - BaseLinker jest zbudowany w taki sposób, że zapamiętuje on automatycznie konkretne parametry produktu, takie jak cennik, kategorię, czy szablon. Co więcej, przypisuje on dodatkowe dane, jak na przykład informacje o gwarancji.
  • Oszczędność czasu - aby wykonać dowolną czynność związaną z obsługą zamówienia, nie musisz już logować się osobno na różne platformy, ponieważ wszystko masz w jednym miejscu.
  • Automatyzacja statusu zamówienia - BaseLinker przenosi zamówienia, które wymagają dodatkowej uwagi do oddzielnego statusu, rejestruje poprawne wpłaty oraz wystawia fakturę.
  • Nadawanie przesyłek przez API - narzędzie bez najmniejszych problemów nada przesyłkę w systemie kuriera, następnie prześle wybrane dokumenty do połączonej drukarki, a nawet za pośrednictwem SMS-a czy maila poinformuje Klienta o sposobie śledzenia przesyłki i podziękuje za zakupy!
  • Baselinker to ogromna liczba integracji e-commerce - oferuje korzystanie z ponad 100 najpopularniejszych platform sprzedażowych, a także z 50 sklepów internetowych.

Sztuczna inteligencja a BaseLinker

Zastosowanie funkcji AI w BaseLinkerze to jeszcze więcej ciekawych funkcji i przy tym oszczędność czasu. Możesz generować opisy produktów w konkretnym stylu - dostępne są między innymi luźny, reklamowy, czy profesjonalny - co jeszcze bardziej usprawni pracę. Sztuczna inteligencja pozwala też komunikować na rynki zagraniczne, dzięki tworzeniu nazw czy informacji na jego temat w dowolnym języku. Warto wspomnieć, że AI umożliwia automatyczne wycinanie tła ze zdjęć w katalogu i sprawne przypisywanie artykułom kategorii.

Wymienione przez nas funkcjonalności BaseLinkera związane ze sztuczną inteligencją to tylko kilka z dostępnych opcji - koniecznie zapoznaj się z wszystkimi z nich!

BaseLinker to bezpieczeństwo dla Twojego biznesu

Wśród wszystkich tych zalet należy również wyróżnić fakt, iż BaseLinker to bezpieczeństwo Twojego biznesu na najwyższym poziomie. Dzieje się tak między innymi dzięki nieprzerwanej możliwości kontrolowania danych - masz do nich dostęp wszędzie gdzie jesteś, ponieważ są one przechowywane w chmurze.

Co więcej, narzędzie (tak jak aktualnie większość serwisów) pozwala na bezpieczne logowanie. To oznacza, że hasło jest zakodowane, a w przypadku jego utraty, nie można go odzyskać, tylko trzeba ustawić nowe. Ciekawą możliwością jest opcja specjalnego ograniczenia logowania do jedynie wybranych adresów IP (dostępne jest również logowanie dwupoziomowe). Nie musisz martwić się również o kopie zapasowe, ponieważ są one sporządzane dwa razy dziennie, dzięki czemu nie ma ryzyka ich utraty.

Podsumowanie

Jeżeli planujesz detaliczną bądź hurtową sprzedaż internetową i chciałbyś zwiększyć swoje zasięgi sprzedaży, myślę, że BaseLinker jest dla Ciebie doskonałym rozwiązaniem. Prostota w implementacji i obsłudze oraz nieduże opłaty miesięczne zachęcają do wypróbowania tego systemu. Jeśli nie masz czasu na samodzielną konfigurację systemu, możesz skorzystać ze wsparcia wewnętrznego Działu Wdrożeń..

Szukasz efektywnej agencji interaktywnej?

Na naszą efektywność składa się ponad 10-letnie doświadczenie, stale rozwijająca się kadra specjalistów i rzetelne oraz uczciwe podejście do Klienta. Wiemy jak osiągnąć założone cele w błękitnym i czerwonym oceanie marketingu online.

Agencja marketingowa RekinySukcesu.pl to ponad 350 zadowolonych Klientów, ponad 2 000 przeszkolonych osób, ponad 500 tys. zł obsługiwanego w roku budżetu w kampaniach PPC. Sumując wszystkie dane, użytkownicy spędzili już łącznie ponad 90 lat na wyprodukowanych przez nas stronach internetowych. A nam ciągle mało. Nie uznajemy kompromisów. Dlatego warto kliknąć jeden z przycisków poniżej i umówić się na wizytę we Wrocławiu, Kłodzku lub na spotkanie online.

Zobacz inne:

close
keyboard_arrow_up